Loterie Blu-Ray

Jean-Louis Matrat
Salut la foule,

Tiens, moi aussi je vais m'y mettre, =E0 diffuser des copies de mails=20
promotionnels ou de sites du m=EAme m=E9tal:

Hello Shack members...

Our friends over at HomeTheaterReview.com just put up a sweepstakes that =

gives away a Sony BDP-S350 "profile 2.0" Blu-ray player AND the new=20
James Bond boxed set.

All you have to do to enter is go to:

http://www.hometheaterreview.com/sweepstakes/contest-form-2008-reader-sur=
vey.php

Be sure to sign up for their weekly newsletter as part of the=20
sweepstakes sign up... they have some of the better AV industry news and =

feature reviews out there.

Happy Holidays!

Home Theater Shack

Enjoy!

JLM

kowalski
On 21 nov, 12:00, Jean-Louis Matrat wrote:
Salut la foule,

Tiens, moi aussi je vais m'y mettre, à diffuser des copies de mails
promotionnels ou de sites du même métal:

oui sauf que moi, quand je le fais, je me demande avant si ça peut
intéresser quelqu'un...