Macro for word

1 réponse
Orkun AKSU
Hi Everyone

I need a macro that creates a drop down menu on word document and appear
names inside it. Also this drop down menu must not be viewed when printing.
Just names should appear when printing.

Thank you

1 réponse

Mauro Gamberini
<inviato a>
microsoft.public.arabic.word,microsoft.public.cn.word,microsoft.public.de.word,
microsoft.public.de.word.vba,microsoft.public.es.word,microsoft.public.fr.word,
microsoft.public.il.hebrew.word,microsoft.public.it.office.word,microsoft.public.jp.word
</inviato a>

Complimenti!
In italiano, ma complimenti!

--
---------------------------
Mauro Gamberini
http://www.riolab.org/