Macro qui empêche d'enregistrer un document avec l'icône "disquette"

Le
Mounapo Hors ligne
Bonjour,

En effet, je souhaite protéger un document de toute modification sous Word 2016 mais ne veut pas le bloquer en lecture seule car on doit pouvoir y ajouter des données provenant d'un tableau Excel.

Ensuite je souhaiterai que seule l'option "enregistrer sous" puisse être activée pour garder mon document de base intact.

J'ai trouvé une macro autoclose qui empêche l'enregistrement lorsque l'on ferme la fenêtre avec la croix en haut à droite mais pas lorsque l'on clique sur l'icône disquette "enregistrer". Y a-t-il une formule magique pour ça ?

Merci d'avance !
humboldtmarijuanashop Hors ligne
Le #26480038
Le jeudi 03 Mai 2018 à 22:01 par Mounapo :
[...]

buy medical marijuana online,order medical marijuana online,medical marijuana for sale,Rick simpson oil for

sale,rick simpson oil,vape pen cartridges,buy vape pen cartridges,order cannabis oil online,cannabis oil,hemp

oil,order thc oil online uk,cbd oil for sale online,prefilled hash oil cartridges for sale,prefilled hash oil

cartridges,blue dream cannabis, medical marijuana for cancer treatment,,Medical marijuana para la

venta,marijuana for Anxiety,order Wax online,buy Ghost Train Haze marijuana,vape pen cartridges for sale,vape

pen cartridges,buy vape pen cartridges online,order cartridges online,buy rick simpson oil online,rick

simpson oil for sale uk,rick simpson oil for cancer. contact us at http://www.humboldtmarijuanashop.com
Website....http://www.humboldtmarijuanashop.com/
http://www.humboldtmarijuanashop.com/CANNABIS_OIL.html
http://www.humboldtmarijuanashop.com/VAPE_PEN_CARTRIDGES.html
http://www.humboldtmarijuanashop.com/rick_simson_oil.html
Phone.....+1 970-368-3293
qwantine Hors ligne
Le #26482562
[...]

Buy Driver's License, Passport, (( )) ((+1 (2677193146 )) id card,Birth Certificate and Other Documents IELTS Certificates.
Our company has years of experience producing fake passports and other
identity documents. We use high quality equipment and materials to produce
counterfeit passports, money. All secret features of real passports are carefully
duplicated for our falsified documents. We are the best producer of quality
fake documents. With over 3million of out documents circulating over the
world. We offer only original high-quality fake passports, driver's
licenses,
ID cards, stamps and other products for a number of countries like:
USA, Australia, Belgium, Brazil, Canada, Italia, Finland, France,
Germany, Israel, Mexico, Netherlands, South Africa, Spain, United
Kingdom. Dubai(the emirates) and many more.

IDs Scan-yes?
-Holograms: Identical
-Barcodes: IDS Scan
-UV: YES
Fake IDS, With fast shipping.

To get the additional information and order visit our email team at........

CONTACT US AT :

Email:
text, whatsapp: +1 (2677193146)