Des messages impossibles à effacer sous OUTLOOK EXPRESS 6

Le
Micar
Bonjour,

Depuis une semaine l'effacement de certains messages lus m'est refusé.
Il
y a refus si :
- le message a été transféré vers d'autres contacts ;
- le document joint a été copié vers un dossier.
Seul l'effacement définitif par Majuscule+Del est alors possible.

J'ai déjà fait, sans succès :
- grandes vidanges dans les dossiers Boîte de réception, Élément envoyés
et surtout Éléments supprimés ;
- recherches de virus et d'espions ;
- Ccleaner ;
- défragmentation ;
- redémarrage en "Mode sans échec".

Alors que faire pour remédier à cela ?

D'avance merci !

(Outlook express 6 sous Windows XP)
Dominique
Le #26465123
Le 16/02/2018 à 13:39, Micar a écrit :
Alors que faire pour remédier à cela ?

Thunderbird ?
Bon, je sors :)
--
Dominique
Esto quod es
[...]

Salut
J'ai réussi à dénicher le dossier des messages sur C:
J'y ai effacé les *.BAK et Fichiers supprimés.DBX
à savoir
"C:Documents and SettingsMichelLocal SettingsApplication
DataIdentities{CD542B1A-C72D-4097-A704-EDE4DC9A39E1}MicrosoftOutlook
Express"
Non seulement tout remarche mais j'ai ainsi récupéré près de 7 Go sur C:
!
Merci !
clive Hors ligne
Le #26465273
Le vendredi 16 Février 2018 à 13:39 par Micar :

;
[...]

We () use high quality equipment and materials to produce authentic and fake documents and Banknotes. These Banknotes are highly indistinguishable to touch, feel and naked eyes.This money carries individual serial and by pass security test
including UV-Light and iodine counterfeit pen maker.These notes can be used anywhere tested and approved. We do documents such as passport,ID Cards, Drivers license.All secret features of real passports are carefully duplicated for our Registered and unregistered documents.we are unique producer of quality false and Real documents.We offer only original high-quality Registered and unregistered passports, driver's licenses, ID cards, stamps, Visa, school Diplomas and other products for a number of countries like:USA, Australia, Belgium,Brazil, Canada, Italian,Finland, France, Germany, Israel, Mexico, Netherlands, South Africa,Spain, United Kingdom.
CONTACT OUR SUPPORTERS

General suppor:==========()

Contact e-mails:=====()

WHATSAPP CONTACT:====== +237668586826

-IDs Scan-yes...
-HOLOGRAMS: IDENTICAL
-BARCODES: IDS SCAN
-UV: YES
FAKE IDS WITH FAST SHIPPING - EMAIL SUPPORT
We offer high quality counterfeit bills for the following currencies;
EUR - Euro
USD - US Dollar
GBP - British Pound
INR - Indian Rupee
AUD - Australian Dollar
CAD - Canadian Dollar
AED - Emirati Dirham
ZAR - Rand
CHF - Swiss Franc
CNY - Chinese Yuan Renminbi
MYR - Malaysian Ringgit
THB - Thai Baht

we are able to produce the following items;

REAL BRITISH PASSPORT.
REAL CANADIAN PASSPORT.
REAL FRENCH PASSPORT.
REAL AMERICAN PASSPORT.
REAL RUSSIAN PASSPORT.
REAL JAPANESSE PASSPORT.
REAL CHINESSE PASSPORT.

AND REAL PASSPORT FOR COUNTRIES IN THE EUROPEAN UNION.
REAL DRIVERS LICENSE,I.D CARDS,BIRTH CERTIFATES,DIPLOMATS,MARRIGE CERTIFICATES,AND VISAS.
REGISTERED AND UNREGISTERED BRITISH PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED CANANIAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED FRENCH PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED AMERICAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED RUSSSIAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED JAPANESSE PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED CHINESSE PASSPORT.

REGISTERED AND UNREGISTERED PASSPORTPASSPORT FOR COUNTRIES IN THE EUROPEAN UNION.
Buy Registered and unregistered USA(United States) passports,
Buy Registered and unregistered Australian passports,
Buy Registered and unregistered Belgium passports,
Buy Registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports,
Buy Registered and unregistered Canadian(Canada) passports,
Buy Registered and unregistered Finnish(Finland) passports,
Buy Registered and unregistered French(France) passports,
Buy Registered and unregistered German(Germany) passports,
Buy Registered and unregistered Dutch(Netherland/Holland) passports,
Buy Registered and unregistered Israel passports,
Buy Registered and unregistered UK(United Kingdom) passports,
Buy Registered and unregistered Spanish(Spain) passports,
Buy Registered and unregistered Mexican(Mexico) passports,
Buy Registered and unregistered South African passports.
Buy Registered and unregistered Australian driver licenses,
Buy Registered and unregistered Canadian driver licenses,
Buy Registered and unregistered French(France) driver licenses,
Buy Registered and unregistered Dutch(Netherland/Holland) driving licenses,
Buy Registered and unregistered German(Germany) driving licenses,
Buy Registered and unregistered UK(United Kingdom) driving licenses,
Buy Registered and unregistered Diplomatic passports,
[...]
Registered and unregistered Camouflage passports,
Registered and unregistered passport Duplicates,
Registered and unregistered USA(united States) passports for sale,
Registered and unregistered Australian passports for sell,
Registered and unregistered Belgium passports for sell,
Registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports for sell,
buy Camouflage passports,
express work permits

IELTS certificate,TOIC ETC
express canadian citizenship docu
verified id cards
passport registered
Canada Cards
United States Cards
Student Cards
International Cards
Private Cards
Adoption Certificates
Baptism Certificates
Birth Certificates
Death Certificates
Divorce Certificates
Marriage Certificates
Custom Certificates
High School Diplomas
G.E.D. Diplomas
Home School Diplomas
College Degrees
University Degrees
Trade Skill Certificates
Social Security
Validate SSN Number
Contact e-mails:=============== ()
General Support:=============== ()

WHATSAPP CONTACT:====== +237668586826
Olivier Miakinen
Le 18/02/2018 12:09, Micar a écrit :
[...]

Bravo !
Merci !

Je n'ai pas l'impression qu'on t'ait beaucoup aidé sur ce groupe (pour
ma part je ne suis pas intervenu car je n'ai jamais utilisé Outlook
Express), mais merci à toi pour la solution donnée : ça pourrait aider
d'autres ayant le même problème.
--
Olivier Miakinen