Microsoft Visual C++Runtime Library Runtime error

1 réponse
Isabo
Bonjour
Depuis 2 jours a chaque fois que j'utilise Word il apparait ce message
d'erreur :

Microsoft Visual C ++ Runtime Library
Runtime Error
Program: C:\Program Files\Microsoft Office\Office01\WINWORD.EXE
This application has requestes the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more application

Merci de m'aider SVP

1 réponse

Tisane
Bonjour Isabo,

Depuis 2 jours a chaque fois que j'utilise Word il apparait ce message
d'erreur :
Microsoft Visual C ++ Runtime Library
Runtime Error
Program: C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice01WINWORD.EXE
This application has requestes the Runtime to terminate it in an unusual
way.
Please contact the application's support team for more application

Regarde à cette adresse :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;fr;322201

--
Tisane