OpenRespect.org...

2 réponses
P4nd1-P4nd4
"Openrespect.org is founded by Ubuntu Linux community manager Jono
Bacon, as a way to encourage mutual respect across Linux distributions.
Apparently though that mutual respect didn't fully extend to Red Hat's
community Fedora Linux distribution."

Ahahahaha, après quelques heures, le "Respect" se marche dessus

Allez les gars, écrasez ceux qui ne vous "Respectent" pas

LOL

2 réponses

Tonton Th
On 11/12/2010 09:00 PM, P4nd1-P4nd4 wrote:

Allez les gars, écrasez ceux qui ne vous "Respectent" pas

Oké, mon pied dans ta tronche ?

--
Ma coiffeuse est formidable - http://sonia.buvette.org/
era
P4nd1-P4nd4 a écrit :
"Openrespect.org is founded by Ubuntu Linux community manager Jono
Bacon, as a way to encourage mutual respect across Linux distributions.
Apparently though that mutual respect didn't fully extend to Red Hat's
community Fedora Linux distribution."

Ahahahaha, après quelques heures, le "Respect" se marche dessus

Allez les gars, écrasez ceux qui ne vous "Respectent" pas

LOL

Tu peux traduire ?