Opéra 8.02

Pierre
Bonjour à tous,

voici mon souci: lorsque je veux telecharger les drivers sur le site
ATI, voila ce qu'il me repond lorsque je parviens sur cette page

https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

"Your session has expired and the action has not been completed.If you
entered data in the previous screen and would like to save them, follow
these steps.
1) Click this "Back" button.
2) Select your unsaved text, press the Ctrl+c to copy it.
3) Refresh your browser and begin your process again.
4) Press Ctrl+v to paste your data in the appropriate text box.

If you just want to restart your session and discard any possible
unsaved data from the previous screen, click below "restart session"

J'ai fait les manips, mais toujours le meme message

Qq1 connait-il la soluce pour eviter ce genre de desagrément?

Merci d'avance pour votre aide

Amicalement

Pierre

Site : http://www.mesnews.net

mdnews
18/09/2005 12:41:29 -

https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID‰4&task=knowledge&folderID'

[...]

J'ai déjà un ça, mais je ne sais ce que j'ai réglé. En tout cas c'était
dans
Préférences > Avancées > Cookies
Pierre
Il se trouve que mdnews a formulé :
[...]