PABX OXO problème SSL

1 réponse
jcandrianiaina
Bonjour,
L'audit de sécurité de notre réseau indique une faille de sécurité au niveau du PABX Omnipcx. Web Server Supports Weak SSL Encryption Certificates,
RECOMMENDATION : The host supports weak cipher session keys when negotiating communications using the SSL protocol.

Comment je vais faire pour remedier à cette faille de sécurité.

Merci

1 réponse

jemjanik
Le mardi 25 Mars 2014 à 09:40 par jcandrianiaina :
Bonjour,
L'audit de sécurité de notre réseau indique une faille de
sécurité au niveau du PABX Omnipcx. Web Server Supports Weak SSL
Encryption Certificates,
RECOMMENDATION : The host supports weak cipher session keys when negotiating
communications using the SSL protocol.

Comment je vais faire pour remedier à cette faille de
sécurité.

Merci

The Alcatel-Lucent Portfolio Incident Response Team (PSIRT) coordinates the activities related to security vulnerabilities and can be contacted if you find a potential security problem with an Alcatel-Lucent product. Please find contact information at www1.alcatel-lucent.com/psirt