poi sur mio 269+

4 réponses
Roberth
Hallo,
Is het mogelijk om op een eenvoudige wijze de radars is de mio 269+ te
zetten zonder poi-warner of is het mogelijk poi-warner te verkrijgen met een
andere betaling dan via internet ?
Roberth

4 réponses

Runge
fr

"Roberth" a écrit dans le message de news:
446f0fd6$0$7099$
Hallo,
Is het mogelijk om op een eenvoudige wijze de radars is de mio 269+ te
zetten zonder poi-warner of is het mogelijk poi-warner te verkrijgen met
een
andere betaling dan via internet ?
Roberth

strixbubo
On Sat, 20 May 2006 15:19:47 +0200, "Runge"
wrote:

fr

"Roberth" a écrit dans le message de news:
446f0fd6$0$7099$
Hallo,
Is het mogelijk om op een eenvoudige wijze de radars is de mio 269+ te
zetten zonder poi-warner of is het mogelijk poi-warner te verkrijgen met
een
andere betaling dan via internet ?
Roberth

C'est un forum français ici, je pense que personne ne vous comprend...

Roberth
"strixbubo" a écrit dans le message de news:

On Sat, 20 May 2006 15:19:47 +0200, "Runge"
wrote:

fr

"Roberth" a écrit dans le message de news:
446f0fd6$0$7099$
Hallo,
Is het mogelijk om op een eenvoudige wijze de radars is de mio 269+ te
zetten zonder poi-warner of is het mogelijk poi-warner te verkrijgen
met

een
andere betaling dan via internet ?
Roberth

C'est un forum français ici, je pense que personne ne vous comprend...

ik ben een in frankrijk wonende nederlander en ik begrijp alles wat er hier
geschreven wordt en zelf schrijf ik in het nederlands.
overigens heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

robert

Roberth
"strixbubo" a écrit dans le message de news:

On Sat, 20 May 2006 15:19:47 +0200, "Runge"
wrote:

fr

"Roberth" a écrit dans le message de news:
446f0fd6$0$7099$
Hallo,
Is het mogelijk om op een eenvoudige wijze de radars is de mio 269+ te
zetten zonder poi-warner of is het mogelijk poi-warner te verkrijgen
met

een
andere betaling dan via internet ?
Roberth

C'est un forum français ici, je pense que personne ne vous comprend...

excuse moi, je me suis trompé de langue.
.
robert