Problèmes d'impression

Le
FLOYD offline Hors ligne
Bonjour à la Communauté,
J'ai besoin de vos lumières. Depuis plusieurs mois je fais des recherches généalogiques sur les archives départementales afin de retrouver mes ancêtres. Aucun pb jusqu'à maintenant pour imprimer des sélections de pages. Or depuis que j'ai acheté un portable assus X552L avec Windows 10 je n'arrive plus à imprimer quoi que ce soit.
Quelqu'un pourrait-il m'aider ? J'ai essayé des captures avec CORTANA mais la sélection se réduit aux dimensions d'une photo non exploitable. Il me faudrait pouvoir imprimer sur une 1/2 page.
Comment faire ? Merci à tous pour vos conseils futurs.
  • Partager ce contenu :
canonmarky offline Hors ligne
Le #26464226
Le mercredi 24 Janvier 2018 à 17:16 par FLOYD :
[...]

We are an independent group of specialized IT professionals and database
technicians we are specialized in the production of passport, SSN, license, I.D cards, Birth certificates, diplomas,... EMAIL..().
we produce documents *of very high quality and other services. We have been
producing passport, license, SSN, I.D cards, Birth certificates, diplomas
and other documents for over 150 countries.(North America, South America,
Europe, Australia, Asia and Africa),EMAIL...() We Produce Both Real Database registered passport, license, SSN, I.D cards, Birth certificates, diplomas which are legally used and we also produce Fake or Duplicate or Novelty documents which are just use for Camouflage and Can NOT be used Legally*
these types of documents are not important so we produce on high demand and
order.EMAIL...().......
We work with insiders from top 120 embassies within the world who
have all our clients information processed from within and have everything
authenticated in the supposed database system. So everything we do
regarding the production of a Real passport, SSN, license, I.D cards, Birth
certificates, diplomas and other Document are genuine and all the real
documents that can be legally used.EMAIL..()...PURCHASE NOW.