Pub DS 3 CrossBack

Le
Roi Dieu PurR=c3=aa
Pub DS 3 CrossBack

cette musique qui passe dans cette pub c'est quoi son nom ?

<https://www.youtube.com/watch?v=pi8arFjQGG8>

--
/ Croire c'est le contraire de savoir,
-- o -- si j'y crois, je ne sais pas,
Op 27-1-2021 om 21:01 schreef Roi Dieu PurRê:
Pub DS 3 CrossBack
cette musique qui passe dans cette pub c'est quoi son nom ?

Roi,
I'm sorry, I do not speak French.
But I found the music.
First I found an English language advertisment:
And in the comments someone gave the answer:
ABRAHAAM - ICONOCLAST
And if you do not like the singing, here is the instrumental:
Iconoclast (Instrumental)

Au revoir
Rink
Roi Dieu PurRê