From: robomod@news.nic.it [mailto:robomod@news.nic.it] On Behalf Of fred
Sent: mardi 1 janvier 2008 14:11
To: debian-user-french@lists.debian.org
Subject: [HS][HW] carte son pcmcia

Bonjour,

La carte son intgre mon portable (Toshiba Satelitte P100-473),
une HDA intel, ne possde pas de sortie audio inline (!?),
un comble.

Juste pour regarder mes DVD avec le son sur ma chane hifi. J'aimerais
donc utiliser une carte son pcmcia quipe de cette sortie. Je pourrais
utiliser la sortie casque, mais cela coupe alors le son sur les hp
intgrs, et j'aimerais en fait pouvoir utiliser les hp intgrs en=
mme
temps que ceux de ma chane, genre pour avoir 4 enceintes. D'ailleurs,
c'est possible que a marche comme a ? Deux cartes sons utilises en
mme temps ?

Auriez-vous donc du matos me conseiller ce sujet ?

Merci d'avance.

--
http://scipy.org/FredericPetit

http://wiki.debian.net/?DebianFrench
"Reply-To:"

rg

This mail has originated outside your organization, either from an external=
partner or the Global Internet.
Keep this in mind if you answer this message.

This e-mail is intended only for the above addressee. It may contain privil=
eged information.
If you are not the addressee you must not copy, distribute, disclose or use=
any of the information in it.
If you have received it in error please delete it and immediately notify th=
e sender.
Security Notice: all e-mail, sent to or from this address, may be accessed =
by someone other than the recipient, for system management and security rea=
sons. This access is controlled under Regulation of security reasons.
This access is controlled under Regulation of Investigatory Powers Act 2000=
, Lawful Business Practises.