Re pb avec hotmail

jceven
Suite à mon post du 30.01, j'ai de nouveau tenté d'envoyer un message à une
adresse hotmail, j'ai de nouveau le message d'erreur. je suis cette fois
plus précis pour transcrire le message d'erreur:
This is the Postfix program at host smtp.cms-france.net.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be be delivered
to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can delete your own
text from the attached returned message.

The Postfix program

<azerty@hotmail.fr>: host pamx1.hotmail.com[65.54.247.8] said: 550 Requested

action not taken: mailbox unavailable (in reply to RCPT TO command)

ps: azerty étant "inventé" !

JièL Goubert
BONJOUR !!! jceven

action not taken: mailbox unavailable (in reply to RCPT TO command)

550 Requested action not taken: mailbox unavailable (e.g., mailbox not
found, no access, or command rejected for policy reasons).

Action non effectuée : boîte non disponible (Ex., boîte non trouvée, pas
d'accès)

de rien, je vous en prie

--
JièL / Jean-Louis GOUBERT