Softwware Update Services

Le
Tyrone
I have a problem setting up my clients. I have change the
registery on the client but it will not update from the
Software Update Services Server. I use wk-server and wk-
clients. Cant figure out the problem. I am using a
Windows NT domain. The Software Update Services is
install on Windows 2000. I have the latest Automatic
Update feature insatlled on my clients and I am able to
approve any updates on the Software Update Services
server but I am not able to deploy them to my clients.

Please help!!!!!!!
Luisans
Le #879435
Tyrone a formulé ce lundi :
[...]

Pour info :
Micorsoft.public.FR !!!!!
T'es British ou tu fais du zèle ?

Site : http://mesnews.no-ip.com

Tyrone
Le #880791
je suis pas british (je suis americain), merci d'avoir
répondu mais la page que tu m'as donné ne marche pas..
[...]

.

Luisans
Le #880109
Tyrone a émis l'idée suivante :
[...]

américain comme moi cubain !
cherche sur Google !

Site : http://mesnews.no-ip.com

Luisans
Le #880108
Tyrone a exprimé avec précision :
[...]

Je voulais surtout te faire comprendre que tu étais sur un site
FRANCAIS .
Si tu es réellement américain, va sur un site US !
Le Billou ? Il est frenchie ? ;o)

Site : http://mesnews.no-ip.com