test format flowed

7 réponses
Julien Arlandis
test sans coupure de lignes :

Sed (saepe enim redeo ad Scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia)
querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et
oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse
dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis
neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas, quibus eos qui ad
amicitias essent idonei, iudicarent. Sunt igitur firmi et stabiles et
constantes eligendi; cuius generis est magna penuria. Et iudicare difficile
est sane nisi expertum; experiendum autem est in ipsa amicitia. Ita
praecurrit amicitia iudicium tollitque experiendi potestatem.

Haec igitur lex in amicitia sanciatur, ut neque rogemus res turpes nec
faciamus rogati. Turpis enim excusatio est et minime accipienda cum in
ceteris peccatis, tum si quis contra rem publicam se amici causa fecisse
fateatur. Etenim eo loco, Fanni et Scaevola, locati sumus ut nos longe
prospicere oporteat futuros casus rei publicae. Deflexit iam aliquantum de
spatio curriculoque consuetudo maiorum.

Ego vero sic intellego, Patres conscripti, nos hoc tempore in provinciis
decernendis perpetuae pacis habere oportere rationem. Nam quis hoc non
sentit omnia alia esse nobis vacua ab omni periculo atque etiam suspicione
belli?

Incenderat autem audaces usque ad insaniam homines ad haec, quae nefariis
egere conatibus, Luscus quidam curator urbis subito visus: eosque ut
heiulans baiolorum praecentor ad expediendum quod orsi sunt incitans
vocibus crebris. qui haut longe postea ideo vivus exustus est.

--
Ce message a été posté avec Nemo : <http://news2.nemoweb.net/?Jid=a361b346d44694519961b38496ee598e9bf0514a@news2.nemoweb.net>

7 réponses

robot de fr.test
Bonjour,

Vous venez d'envoyer un message de test à destination d'Usenet intitulé 'test format flowed'.
Ce message a bien été propagé.
(Ce robot répond à tout message isolé -- pas les réponses -- posté sur fr.test contenant le mot clé 'test' ou 'essai'.)

Cordialement,
le robot de fr.test

P.S: en-têtes du message:

Bytes: 3638
X-feedabuse: http://nntpfeed.proxad.net/abuse.pl feeded by 78.192.65.63
Message-id:
Jntp-route: news2.nemoweb.net
Jntp-serversign: F9ceEufdP0ooruQFnofpE3umia/W4bs2ROANGQ6WOOz7hSoJlJw+AfJd/j7m82b//4ijv2+2RkL9Uicgvvi9yqXzc8kornVuT1gEmb5YDuYrBWHutQVvVYsnnSh8kZToZKh7dCvcpFuJMI43mtKWCQaQt+6yGn90gBIasgHapzA Jntp-datatype: Article
Subject: test format flowed
Newsgroups: fr.test
User-agent: Nemo/0.993p
Jntp-hashclient: b0190e993f6e01e36fb50e6adbfb52b9376bbe66
Jntp-threadid: d7a889563d40ecdf5807be1bc517c7cf2aeb7943
Jntp-uri: http://news2.nemoweb.net/?Jid£
Date: Sat, 08 Nov 14 12:41:39 +0000
Jntp-originserver: news2.nemoweb.net
Organization: Nemoweb
Jntp-browser: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_9_5) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.111 Safari/537.36
Jntp-postinghost: 054969654dd31146da0ad76c886e82e8a47bc361
X-complaints-to:
Jntp-protocol: JNTP-Strict
Jntp-protocolversion: 0.65
Jntp-server: PhpNemoServer/0.86c
Jntp-serverpublickey: -----BEGIN PUBLIC KEY----- MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQCwFUV72LfqFuBAOnDw1A6l/0p2 Cb2jzhEn+37TWKbMDG0rfCshgX80XWobh28wjdR26jnCWWhy+W+aqFkmbcz0Kiz6 Ssgh4sWJHAeFI+TfbeaojTfq/9gPsYhcytpE7bh0ruUgbZeEvzXUrGOlFE1E2h9n ToOVovb5uvAlxFVsywIDAQAB -----END PUBLIC KEY-----
Jntp-userid:
Mime-version: 1.0
Content-type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-transfer-encoding: 8bit
X-jntp-jsonnewsgateway: 0.94
From: Julien Arlandis
Path: ...!nntpfeed.proxad.net!news.muarf.org!poup.poupinou.org!jntp.news2.nemoweb.net!from-jntp
Raw_subject: test format flowed
Flat_text: test format flowed
Duzz'
Julien Arlandis a écrit :
test sans coupure de lignes :

Sed (saepe enim redeo ad Scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia)
querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras
et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non
posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis
eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas,
quibus eos qui ad amicitias essent idonei, iudicarent. Sunt igitur
firmi et stabiles et constantes eligendi; cuius generis est magna
penuria. Et iudicare difficile est sane nisi expertum; experiendum
autem est in ipsa amicitia. Ita praecurrit amicitia iudicium tollitque
experiendi potestatem.

Haec igitur lex in amicitia sanciatur, ut neque rogemus res turpes nec
faciamus rogati. Turpis enim excusatio est et minime accipienda cum in
ceteris peccatis, tum si quis contra rem publicam se amici causa
fecisse fateatur. Etenim eo loco, Fanni et Scaevola, locati sumus ut
nos longe prospicere oporteat futuros casus rei publicae. Deflexit iam
aliquantum de spatio curriculoque consuetudo maiorum.

Ego vero sic intellego, Patres conscripti, nos hoc tempore in
provinciis decernendis perpetuae pacis habere oportere rationem. Nam
quis hoc non sentit omnia alia esse nobis vacua ab omni periculo atque
etiam suspicione belli?

Incenderat autem audaces usque ad insaniam homines ad haec, quae
nefariis egere conatibus, Luscus quidam curator urbis subito visus:
eosque ut heiulans baiolorum praecentor ad expediendum quod orsi sunt
incitans vocibus crebris. qui haut longe postea ideo vivus exustus est.

OK, MesNews aligne les paragraphes sur la largeur de la fenêtre de
visualisation.

--
Article publié avec MesNews
Duzz'
Duzz' a écrit :
Julien Arlandis a écrit :
test sans coupure de lignes :

Sed (saepe enim redeo ad Scipionem, cuius omnis sermo erat de
amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores
essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos
quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere
curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa
quaedam et notas, quibus eos qui ad amicitias essent idonei,
iudicarent. Sunt igitur firmi et stabiles et constantes eligendi;
cuius generis est magna penuria. Et iudicare difficile est sane nisi
expertum; experiendum autem est in ipsa amicitia. Ita praecurrit
amicitia iudicium tollitque experiendi potestatem.

Haec igitur lex in amicitia sanciatur, ut neque rogemus res turpes
nec faciamus rogati. Turpis enim excusatio est et minime accipienda
cum in ceteris peccatis, tum si quis contra rem publicam se amici
causa fecisse fateatur. Etenim eo loco, Fanni et Scaevola, locati
sumus ut nos longe prospicere oporteat futuros casus rei publicae.
Deflexit iam aliquantum de spatio curriculoque consuetudo maiorum.

Ego vero sic intellego, Patres conscripti, nos hoc tempore in
provinciis decernendis perpetuae pacis habere oportere rationem. Nam
quis hoc non sentit omnia alia esse nobis vacua ab omni periculo
atque etiam suspicione belli?

Incenderat autem audaces usque ad insaniam homines ad haec, quae
nefariis egere conatibus, Luscus quidam curator urbis subito visus:
eosque ut heiulans baiolorum praecentor ad expediendum quod orsi sunt
incitans vocibus crebris. qui haut longe postea ideo vivus exustus
est.

OK, MesNews aligne les paragraphes sur la largeur de la fenêtre de
visualisation.

Par contre, il manque le premier chevron devant les lignes vides.

--
Article publié avec MesNews
Duzz'
Le 08/11/2014 à 13:41, Julien Arlandis a écrit :
test sans coupure de lignes :

Sed (saepe enim redeo ad Scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia)
querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves
quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in
illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec
habere quasi signa quaedam et notas, quibus eos qui ad amicitias essent idonei,
iudicarent. Sunt igitur firmi et stabiles et constantes eligendi; cuius generis
est magna penuria. Et iudicare difficile est sane nisi expertum; experiendum autem
est in ipsa amicitia. Ita praecurrit amicitia iudicium tollitque experiendi
potestatem.

Haec igitur lex in amicitia sanciatur, ut neque rogemus res turpes nec faciamus
rogati. Turpis enim excusatio est et minime accipienda cum in ceteris peccatis,
tum si quis contra rem publicam se amici causa fecisse fateatur. Etenim eo loco,
Fanni et Scaevola, locati sumus ut nos longe prospicere oporteat futuros casus rei
publicae. Deflexit iam aliquantum de spatio curriculoque consuetudo maiorum.

Test chevron Nemo.

--
Article publié avec Nemo : </?Jid?

Cet article a été rédigé depuis le serveur JNTP
nemo.pasdenom.info par un utilisateur non inscrit
Duzz'
Duzz' a écrit :
Le 08/11/2014 à 13:41, Julien Arlandis a écrit :
test sans coupure de lignes :

Sed (saepe enim redeo ad Scipionem, cuius omnis sermo erat de
amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores
essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot
haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam,
in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et
notas, quibus eos qui ad amicitias essent idonei, iudicarent. Sunt
igitur firmi et stabiles et constantes eligendi; cuius generis est
magna penuria. Et iudicare difficile est sane nisi expertum;
experiendum autem est in ipsa amicitia. Ita praecurrit amicitia
iudicium tollitque experiendi potestatem.

Haec igitur lex in amicitia sanciatur, ut neque rogemus res turpes nec
faciamus rogati. Turpis enim excusatio est et minime accipienda cum in
ceteris peccatis, tum si quis contra rem publicam se amici causa
fecisse fateatur. Etenim eo loco, Fanni et Scaevola, locati sumus ut
nos longe prospicere oporteat futuros casus rei publicae. Deflexit iam
aliquantum de spatio curriculoque consuetudo maiorum.

Test chevron Nemo.

Réponse avec MN.

--
Article publié avec MesNews
Duzz'
Le 08/11/2014 à 13:54, Duzz' a écrit :
Le 08/11/2014 à 13:41, Julien Arlandis a écrit :
test sans coupure de lignes :

Sed (saepe enim redeo ad Scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia)
querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot
quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis
quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere
quasi signa quaedam et notas, quibus eos qui ad amicitias essent idonei,
iudicarent. Sunt igitur firmi et stabiles et constantes eligendi; cuius generis est
magna penuria. Et iudicare difficile est sane nisi expertum; experiendum autem est
in ipsa amicitia. Ita praecurrit amicitia iudicium tollitque experiendi potestatem.

Haec igitur lex in amicitia sanciatur, ut neque rogemus res turpes nec faciamus
rogati. Turpis enim excusatio est et minime accipienda cum in ceteris peccatis, tum
si quis contra rem publicam se amici causa fecisse fateatur. Etenim eo loco, Fanni
et Scaevola, locati sumus ut nos longe prospicere oporteat futuros casus rei
publicae. Deflexit iam aliquantum de spatio curriculoque consuetudo maiorum.

Test chevron Nemo.

Réponse avec Nemo.

--
Article publié avec Nemo : </?JidÀ

Cet article a été rédigé depuis le serveur JNTP
nemo.pasdenom.info par un utilisateur non inscrit
Duzz'
Le 08/11/2014 à 13:47, Duzz' a écrit :

OK, MesNews aligne les paragraphes sur la largeur de la fenêtre de
visualisation.

Pour info, source du Body dans MN :

<http://nemo.pasdenom.info/jntp//Data/Media:1>

--
Article publié avec Nemo : </?JidÑ

Cet article a été rédigé depuis le serveur JNTP
nemo.pasdenom.info par un utilisateur non inscrit