Test J2N (wordrap / format=flowed)

3 réponses
Gérald Niel
Alios autem dicere aiunt multo etiam inhumanius (quem locum breviter paulo
ante perstrinxi) praesidii adiumentique causa, non benevolentiae neque
caritatis, amicitias esse expetendas; itaque, ut quisque minimum firmitatis
haberet minimumque virium, ita amicitias appetere maxime; ex eo fieri ut
mulierculae magis amicitiarum praesidia quaerant quam viri et inopes quam
opulenti et calamitosi quam ii qui putentur beati.

Iam in altera philosophiae parte. quae est quaerendi ac disserendi, quae
logikh dicitur, iste vester plane, ut mihi quidem videtur, inermis ac nudus
est. tollit definitiones, nihil de dividendo ac partiendo docet, non quo
modo efficiatur concludaturque ratio tradit, non qua via captiosa solvantur
ambigua distinguantur ostendit; iudicia rerum in sensibus ponit, quibus si
semel aliquid falsi pro vero probatum sit, sublatum esse omne iudicium veri
et falsi putat.

Huic Arabia est conserta, ex alio latere Nabataeis contigua; opima
varietate conmerciorum castrisque oppleta validis et castellis, quae ad
repellendos gentium vicinarum excursus sollicitudo pervigil veterum per
oportunos saltus erexit et cautos. haec quoque civitates habet inter oppida
quaedam ingentes Bostram et Gerasam atque Philadelphiam murorum firmitate
cautissimas. hanc provinciae inposito nomine rectoreque adtributo
obtemperare legibus nostris Traianus conpulit imperator incolarum tumore
saepe contunso cum glorioso marte Mediam urgeret et Parthos.

Cum saepe multa, tum memini domi in hemicyclio sedentem, ut solebat, cum et
ego essem una et pauci admodum familiares, in eum sermonem illum incidere
qui tum forte multis erat in ore. Meministi enim profecto, Attice, et eo
magis, quod P. Sulpicio utebare multum, cum is tribunus plebis capitali
odio a Q. Pompeio, qui tum erat consul, dissideret, quocum coniunctissime
et amantissime vixerat, quanta esset hominum vel admiratio vel querella.

Cumque pertinacius ut legum gnarus accusatorem flagitaret atque sollemnia,
doctus id Caesar libertatemque superbiam ratus tamquam obtrectatorem
audacem excarnificari praecepit, qui ita evisceratus ut cruciatibus membra
deessent, inplorans caelo iustitiam, torvum renidens fundato pectore mansit
inmobilis nec se incusare nec quemquam alium passus et tandem nec confessus
nec confutatus cum abiecto consorte poenali est morte multatus. et
ducebatur intrepidus temporum iniquitati insultans, imitatus Zenonem illum
veterem Stoicum qui ut mentiretur quaedam laceratus diutius, avulsam
sedibus linguam suam cum cruento sputamine in oculos interrogantis Cyprii
regis inpegit.

Test citation :
> Cumque pertinacius ut legum gnarus accusatorem flagitaret atque sollemnia,
> doctus id Caesar libertatemque superbiam ratus tamquam obtrectatorem audacem
> excarnificari praecepit, qui ita evisceratus ut cruciatibus membra deessent,
> inplorans caelo iustitiam, torvum renidens fundato pectore mansit.
> inmobilis nec se incusare nec quemquam alium passus et tandem nec confessus nec
> confutatus cum abiecto consorte poenali est morte multatus. et ducebatur
> intrepidus temporum iniquitati insultans, imitatus.
>
> Zenonem illum veterem Stoicum qui ut mentiretur quaedam laceratus diutius,
> avulsam sedibus linguam suam cum cruento sputamine in oculos interrogantis Cyprii
> regis inpegit.

--
Ce message a été posté avec Nemo : <http://nemo.gegeweb.org/?Jid=59837d66a51128492c4ab9ed842c1652500600a4@nemo.gegeweb.org>

3 réponses

robot de fr.test
Bonjour,

Vous venez d'envoyer un message de test à destination d'Usenet intitulé 'Test J2N (wordrap / format=flowed)'.
Ce message a bien été propagé.
(Ce robot répond à tout message isolé -- pas les réponses -- posté sur fr.test contenant le mot clé 'test' ou 'essai'.)

Cordialement,
le robot de fr.test

P.S: en-têtes du message:

Bytes: 5261
Message-id:
Jntp-route: nemo.gegeweb.org|news2.nemoweb.net
Jntp-serversign: i7VDyYlfWl+gyF5MwSrVJPJIZcsUOCMwS5eCluni3fn+xsuloQGOw1bQ/ZFl5dCOVetl3Y6VSCpSJ9kRRz0WAXfedWsHNHfqG9NX9qnqZmMlU90Shf6LKCAfaPxCGw05xcM5SF7DfaW1YTO3/98OsWh/c14xs4QPq6ZuW/Y7IWk X-jntp-datatype: Article
Subject: Test J2N (wordrap / format=flowed)
Newsgroups: fr.test
User-agent: Nemo/0.993h
X-jntp-hashclient: df7667cd2d9914f4607c7005bc1ee7918a1ebc2e
X-jntp-threadid: 7a9f8f859033930502cdb860e4d523bc71af1449
X-jntp-uri: http://nemo.gegeweb.org/?
Date: Tue, 21 Oct 14 12:44:24 +0000
X-jntp-originserver: nemo.gegeweb.org
Organization: GeGeWeb.42 Nemo Server
X-jntp-browser: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.124 Safari/537.36
X-jntp-postinghost: 46.218.184.64
X-complaints-to: abuse+
X-jntp-protocol: JNTP-Strict
X-jntp-protocolversion: 0.65
X-jntp-server: PhpNemoServer/0.86d
X-jntp-serverpublickey: -----BEGIN PUBLIC KEY----- MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQC4a9vJ+qgzSIbUPoo5dDABIbN3 62AszxS27rbRcs76H8I6BN8NT+7L/yjmSCdPpr7q0iuKHiKibyAle2m8sHm2eRWq tm9b5FibCGqNvv2wyZfV7mN1GWMSYk9F3vt2I9LnglBhZ3DMT7aVXH/G0PuDtGs8 fpVeG4sysDjpM3EQ+QIDAQAB -----END PUBLIC KEY-----
X-jntp-userid:
Mime-version: 1.0
Content-type: text/plain; charset=UTF-8
Content-transfer-encoding: 8bit
X-jntp-jsonnewsgateway: 0.94
From: =?UTF-8?Q?Gérald Niel?= <gerald.niel+
Path: ...!news.franciliens.net!poup.poupinou.org!jntp.news2.nemoweb.net!from-jntp
Raw_subject: Test J2N (wordrap / =?UTF-8?Q?format=flowed)? Flat_text: test j2n (wordrap / format=flowed)
Richard Hachel
Le 21/10/2014 à 14:44, Gérald Niel a écrit :

Une question technique.

Est-ce que tu as la possibilité technique de supprimer un post de usenet?

Sinon, à qui dois-je m'adresser?

R.H.
Gérald Niel
Le 21/10/2014 18:43, Richard Hachel a écrit :
Le 21/10/2014 à 14:44, Gérald Niel a écrit :

Une question technique.

Est-ce que tu as la possibilité technique de supprimer un post de usenet?

Oui, comme tout le monde.

Sinon, à qui dois-je m'adresser?

Sur fr.usenet.abus.d si c'est un "abus".
Sinon, aucune raison de le supprimer.

--
Gérald Niel