[The Bat!] Version 2.11

Francis Dhumes
Bonjour,

La version 2.11 de The Bat! vient de sortir. Les nouveautés :

[ Legend: ]
[ + Added feature ]
[ * Improved/changed feature ]
[ - Bug fixed (we hope) ]

[+] Mail Chat (Tools|Mail Chat)
[+] Chat Virtual folders for watching conversation threads or waiting for
replies to specific messages
[+] "Utilities|Create a Quick Template" menu command in the message editor
to quickly create a QT based on the selected text
[+] (#0001869) New Window Split Mode - Full-width Message List
[+] Automatic filtering on IMAP
[+] Customizable hotkeys for next/prev folder tab (Edit
shortcuts/MainMenu/Specials)
[+] It is now possible to re-filter only selected messages
[+] Message Editor (using MicroEd) has new status - AutoFormat, AutoWrap,
JustifyOnWrap, AutoSpell
[+] Possibility to insert a line divider in HTML editor
[+] URLs of incoming messages are added to the log
[+] Possibility to open URLs by double click from the account's log viewer
[+] Smartpad.ini: [Options] Taskbar = 1 - shows smartpad in taskbar
[+] Support of Images\PDSF.MSL file for translating smileys (see the Beta
distribution file)
[+] VF message DblClk - opens VF folder view; Ctrl+DblClk - Follows
message; Shift+DblClk - opens folder view
[+] Viewing account's log window is no longer modal
[*] (#0001307) Tab order in the Folder Maintenance Centre is now working
more correctly
[*] (#0002992) UTF-7/8 decoding is now much faster
[*] It is now possible to log manual refiltering
[*] Search options in the Accont Log View pop-up menu
[*] The current folder was removed from the Unread tab when new mail was
received
[-] (#0001633) Character set detection bug in PGP/MIME messages
[-] (#0001742) Unread messages were loaded and treated as read during
refiltering process
[-] (#0002259) Embedded image files were multiplicated at each [auto] save
[-] (#0002653) Account tree nodes' states were not stored correctly
[-] (#0002673) Selected shortcuts for Send/Queue in the message editor
weren't remembered
[-] (#0002716) Access Violation error while search in a deleted folder
[-] (#0002764) The "l" LDAP attribute was not processed
[-] (#0002922) Deleted messages counters were not updated in the Folder
Maintenance Centre
[-] (#0002951) Access Violation error when selecting folders for search in
message reminder
[-] (#0002955) Generic view mode setting is not saved, previous setting is
used after restart
[-] (#0002972) Account tree expand, when you open the account properties
[-] (#0002997) Split mode - full width msg list - msg preview toggle one
way
[-] (#0003005) Virtual Folders think they're Normal Folders is VF name and
Directory are not the same
[-] (#0003026) Option "Edit | Select all" doesn't work in HTML editor,
Ctrl+A works
[-] (#0003027) MessageFinder does not "Follow"
[-] (#0003038) Using "IMAP Folder management" deletes account level VFs
[-] IMAP folder management could fail to see some folders on some IMAP
servers
[-] No duplicates of message in chat folders
[-] Some other minor fixes

Pour la télécharger :
http://www.ritlabs.com/en/products/thebat/download.php
--
Cordialement,
Francis Dhumes

vero
Promue marginale calée en ordinatique, je décrypte le msg de *Francis
Dhumes*
<10j6zf5f0ugw9$.jxrku9u0ca15$ relayé par les serveurs
le /03/06/2004/

La version 2.11 de The Bat! vient de sortir.

j'ai regardé sur le site, et je me pose la question suivante :

ayant acheté la Version 2.10.03, puis-je télécharger la 2.11 et obtenir
ainsi une "mise à jour" ou bien ai-je loupé le lien ? Sinon, dois-je
"acheter" la 2.11 ?

--
http://perso.wanadoo.fr/cv.vfr/ & http://perso.wanadoo.fr/rustines/
La force des forums c'est que chacun peut profiter pleinement

F. Senault

[...]

Toutes les versions 2.qqch sont des mises à jour gratuites entre elles.

Pour l'installer, il suffit de télécharger la version ici :

http://www.ritlabs.com/en/products/thebat/download.php

Et de relancer l'installation, après avoir coupé le programme. Il fait
une installation complète, comme au début, mais conserve les paramètres
et la licence.

Fred
--
I'd like to stay But every day
Everything pushes me farther away If you could show

vero
Promue marginale calée en ordinatique, je décrypte le msg de *F.
Senault*
<1nvrids63gecz$ relayé par les serveurs
le /03/06/2004/

Toutes les versions 2.qqch sont des mises à jour gratuites entre elles.

ouf, merci !

ok, j'y vais. Merci encore,

[...]

vero
Promue marginale calée en ordinatique, je décrypte le msg de *mdnews*
relayé par les serveurs le
/03/06/2004/

Il n'y a pas de notion de mise à jour pour TheBat!, on
installe la nouvelle version complète par dessus l'ancienne (en ayant
de préférence fait une sauvegarde avant)

oui, je fais toujours un bak-up des données quand je charge une
nouvelle version (okazou)

« Note for users of previous versions of The Bat! - do not
uninstall your existing copy of The Bat! - just install the new
version over. It will save your breath and time. »

ok

Quant à la licence, si vous avez une clé pour une version 2.x,
elle reste valable.

parfait, merci beaucoup,