[The Bat!] Version 2.11

4 réponses
Francis Dhumes
Bonjour,

La version 2.11 de The Bat! vient de sortir. Les nouveautés :

[ Legend: ]
[ + Added feature ]
[ * Improved/changed feature ]
[ - Bug fixed (we hope) ]

[+] Mail Chat (Tools|Mail Chat)
[+] Chat Virtual folders for watching conversation threads or waiting for
replies to specific messages
[+] "Utilities|Create a Quick Template" menu command in the message editor
to quickly create a QT based on the selected text
[+] (#0001869) New Window Split Mode - Full-width Message List
[+] Automatic filtering on IMAP
[+] Customizable hotkeys for next/prev folder tab (Edit
shortcuts/MainMenu/Specials)
[+] It is now possible to re-filter only selected messages
[+] Message Editor (using MicroEd) has new status - AutoFormat, AutoWrap,
JustifyOnWrap, AutoSpell
[+] Possibility to insert a line divider in HTML editor
[+] URLs of incoming messages are added to the log
[+] Possibility to open URLs by double click from the account's log viewer
[+] Smartpad.ini: [Options] Taskbar = 1 - shows smartpad in taskbar
[+] Support of Images\PDSF.MSL file for translating smileys (see the Beta
distribution file)
[+] VF message DblClk - opens VF folder view; Ctrl+DblClk - Follows
message; Shift+DblClk - opens folder view
[+] Viewing account's log window is no longer modal
[*] (#0001307) Tab order in the Folder Maintenance Centre is now working
more correctly
[*] (#0002992) UTF-7/8 decoding is now much faster
[*] It is now possible to log manual refiltering
[*] Search options in the Accont Log View pop-up menu
[*] The current folder was removed from the Unread tab when new mail was
received
[-] (#0001633) Character set detection bug in PGP/MIME messages
[-] (#0001742) Unread messages were loaded and treated as read during
refiltering process
[-] (#0002259) Embedded image files were multiplicated at each [auto] save
[-] (#0002653) Account tree nodes' states were not stored correctly
[-] (#0002673) Selected shortcuts for Send/Queue in the message editor
weren't remembered
[-] (#0002716) Access Violation error while search in a deleted folder
[-] (#0002764) The "l" LDAP attribute was not processed
[-] (#0002922) Deleted messages counters were not updated in the Folder
Maintenance Centre
[-] (#0002951) Access Violation error when selecting folders for search in
message reminder
[-] (#0002955) Generic view mode setting is not saved, previous setting is
used after restart
[-] (#0002972) Account tree expand, when you open the account properties
[-] (#0002997) Split mode - full width msg list - msg preview toggle one
way
[-] (#0003005) Virtual Folders think they're Normal Folders is VF name and
Directory are not the same
[-] (#0003026) Option "Edit | Select all" doesn't work in HTML editor,
Ctrl+A works
[-] (#0003027) MessageFinder does not "Follow"
[-] (#0003038) Using "IMAP Folder management" deletes account level VFs
[-] IMAP folder management could fail to see some folders on some IMAP
servers
[-] No duplicates of message in chat folders
[-] Some other minor fixes

Pour la télécharger :
http://www.ritlabs.com/en/products/thebat/download.php
--
Cordialement,
Francis Dhumes
Liste francophone des utilisateur de The Bat!
http://draenor.its-toasted.org/mailman/listinfo/tb-fr

4 réponses

vero
Promue marginale calée en ordinatique, je décrypte le msg de *Francis
Dhumes*
<10j6zf5f0ugw9$.jxrku9u0ca15$ relayé par les serveurs
le /03/06/2004/

La version 2.11 de The Bat! vient de sortir.

j'ai regardé sur le site, et je me pose la question suivante :

ayant acheté la Version 2.10.03, puis-je télécharger la 2.11 et obtenir
ainsi une "mise à jour" ou bien ai-je loupé le lien ? Sinon, dois-je
"acheter" la 2.11 ?

--
http://perso.wanadoo.fr/cv.vfr/ & http://perso.wanadoo.fr/rustines/
La force des forums c'est que chacun peut profiter pleinement
des trouvailles, des défauts et du recul d'autrui.
Unix is user friendly. He's just very picky about who his friends are.

F. Senault

Promue marginale calée en ordinatique, je décrypte le msg de *Francis
Dhumes*
<10j6zf5f0ugw9$.jxrku9u0ca15$ relayé par les serveurs
le /03/06/2004/

La version 2.11 de The Bat! vient de sortir.

j'ai regardé sur le site, et je me pose la question suivante :

ayant acheté la Version 2.10.03, puis-je télécharger la 2.11 et obtenir
ainsi une "mise à jour" ou bien ai-je loupé le lien ? Sinon, dois-je
"acheter" la 2.11 ?

Toutes les versions 2.qqch sont des mises à jour gratuites entre elles.

Pour l'installer, il suffit de télécharger la version ici :

http://www.ritlabs.com/en/products/thebat/download.php

Et de relancer l'installation, après avoir coupé le programme. Il fait
une installation complète, comme au début, mais conserve les paramètres
et la licence.

Fred
--
I'd like to stay But every day
Everything pushes me farther away If you could show
Help me to know How it's supposed to be
Where did it go ? (Nine Inch Nails, Where Is Everybody)

vero
Promue marginale calée en ordinatique, je décrypte le msg de *F.
Senault*
<1nvrids63gecz$ relayé par les serveurs
le /03/06/2004/

Toutes les versions 2.qqch sont des mises à jour gratuites entre elles.

ouf, merci !

Pour l'installer, il suffit de télécharger la version ici :

http://www.ritlabs.com/en/products/thebat/download.php

Et de relancer l'installation, après avoir coupé le programme. Il fait
une installation complète, comme au début, mais conserve les paramètres
et la licence.

ok, j'y vais. Merci encore,

--
http://perso.wanadoo.fr/cv.vfr/ & http://perso.wanadoo.fr/rustines/
La force des forums c'est que chacun peut profiter pleinement
des trouvailles, des défauts et du recul d'autrui.
Unix is user friendly. He's just very picky about who his friends are.

vero
Promue marginale calée en ordinatique, je décrypte le msg de *mdnews*
relayé par les serveurs le

Il n'y a pas de notion de mise à jour pour TheBat!, on
installe la nouvelle version complète par dessus l'ancienne (en ayant
de préférence fait une sauvegarde avant)

oui, je fais toujours un bak-up des données quand je charge une
nouvelle version (okazou)

« Note for users of previous versions of The Bat! - do not
uninstall your existing copy of The Bat! - just install the new
version over. It will save your breath and time. »

ok

Quant à la licence, si vous avez une clé pour une version 2.x,
elle reste valable.

parfait, merci beaucoup,

--
http://perso.wanadoo.fr/cv.vfr/ & http://perso.wanadoo.fr/rustines/
La force des forums c'est que chacun peut profiter pleinement
des trouvailles, des défauts et du recul d'autrui.
Unix is user friendly. He's just very picky about who his friends are.