Thunderbird : Changer casse dossier local

Le
Sergio
Dans TB, j'ai, par erreur, créé un dossier "fREE" (la touche CapsLock était malencontreusement active). Pour le renommer "Free", macache, il ne veut pas !

Pour m'en tirer, j'ai été bricoler dans le profil de TB et renommer à la main les fichiers "fREE" et "fREE.mdb". Ça a marché, mais y avait-il un moyen plus élégant de le faire ?

PS: Je suis sous Linux et les noms de fichiers sont sensibles à la casse (contrairement à Windows).

--
Serge http://leserged.online.fr/
Jean-Jacques Gerbaud
Le 08/01/2018 à 17:44, Jean-Pierre Kuypers a écrit :
In article (Dans l'article) Jean-Jacques Gerbaud
Par contre Wikipédia se trompe dans le genre d'espace qui est masculin
(*un* espace et non une espace !)

En fait, on te demande simplement d'insérer un espacement blanc, *une*
espace.

Je suis un vieux bonhomme et l'espace féminin ne me convient pas, malgré
toutes les explications données précédemment.
Cependant, vous avez certainement prêté attention à la modification de
ma signature. Je l'ai modifiée en cliquant une seule fois sur la barre
*d'espacement* (subst. masc.) de mon clavier après les deux tirets :-)
Bonne continuation
--
JJG
Entre Dauphiné et PACA
Le Mon, 08 Jan 2018 17:28:58 +0100, Jean-Jacques Gerbaud a écrit :
Par contre Wikipédia se trompe dans le genre d'espace qui est masculin
(*un* espace et non une espace !)

Non, en typographie on dit bien une espace.

--
MON ŒIL !
P : C'est un os de quoi ?
[...]

We () use high quality equipment and materials to produce authentic and fake documents and Banknotes. These Banknotes are highly indistinguishable to touch, feel and naked eyes.This money carries individual serial and by pass security test
including UV-Light and iodine counterfeit pen maker.These notes can be used anywhere tested and approved. We do documents such as passport,ID Cards, Drivers license.All secret features of real passports are carefully duplicated for our Registered and unregistered documents.we are unique producer of quality false and Real documents.We offer only original high-quality Registered and unregistered passports, driver's licenses, ID cards, stamps, Visa, school Diplomas and other products for a number of countries like:USA, Australia, Belgium,Brazil, Canada, Italian,Finland, France, Germany, Israel, Mexico, Netherlands, South Africa,Spain, United Kingdom.
CONTACT OUR SUPPORTERS

General suppor:==========()

Contact e-mails:=====()

-IDs Scan-yes...
-HOLOGRAMS: IDENTICAL
-BARCODES: IDS SCAN
-UV: YES
FAKE IDS WITH FAST SHIPPING - EMAIL SUPPORT
We offer high quality counterfeit bills for the following currencies;
EUR - Euro
USD - US Dollar
GBP - British Pound
INR - Indian Rupee
AUD - Australian Dollar
CAD - Canadian Dollar
AED - Emirati Dirham
ZAR - Rand
CHF - Swiss Franc
CNY - Chinese Yuan Renminbi
MYR - Malaysian Ringgit
THB - Thai Baht

we are able to produce the following items;

REAL BRITISH PASSPORT.
REAL CANADIAN PASSPORT.
REAL FRENCH PASSPORT.
REAL AMERICAN PASSPORT.
REAL RUSSIAN PASSPORT.
REAL JAPANESSE PASSPORT.
REAL CHINESSE PASSPORT.

AND REAL PASSPORT FOR COUNTRIES IN THE EUROPEAN UNION.
REAL DRIVERS LICENSE,I.D CARDS,BIRTH CERTIFATES,DIPLOMATS,MARRIGE CERTIFICATES,AND VISAS.
REGISTERED AND UNREGISTERED BRITISH PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED CANANIAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED FRENCH PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED AMERICAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED RUSSSIAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED JAPANESSE PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED CHINESSE PASSPORT.

REGISTERED AND UNREGISTERED PASSPORTPASSPORT FOR COUNTRIES IN THE EUROPEAN UNION.
Buy Registered and unregistered USA(United States) passports,
Buy Registered and unregistered Australian passports,
Buy Registered and unregistered Belgium passports,
Buy Registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports,
Buy Registered and unregistered Canadian(Canada) passports,
Buy Registered and unregistered Finnish(Finland) passports,
Buy Registered and unregistered French(France) passports,
Buy Registered and unregistered German(Germany) passports,
Buy Registered and unregistered Dutch(Netherland/Holland) passports,
Buy Registered and unregistered Israel passports,
Buy Registered and unregistered UK(United Kingdom) passports,
Buy Registered and unregistered Spanish(Spain) passports,
Buy Registered and unregistered Mexican(Mexico) passports,
Buy Registered and unregistered South African passports.
Buy Registered and unregistered Australian driver licenses,
Buy Registered and unregistered Canadian driver licenses,
Buy Registered and unregistered French(France) driver licenses,
Buy Registered and unregistered Dutch(Netherland/Holland) driving licenses,
Buy Registered and unregistered German(Germany) driving licenses,
Buy Registered and unregistered UK(United Kingdom) driving licenses,
Buy Registered and unregistered Diplomatic passports,
[...]
Registered and unregistered Camouflage passports,
Registered and unregistered passport Duplicates,
Registered and unregistered USA(united States) passports for sale,
Registered and unregistered Australian passports for sell,
Registered and unregistered Belgium passports for sell,
Registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports for sell,
buy Camouflage passports,
express work permits

IELTS certificate,TOIC ETC
express canadian citizenship docu