Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ?
J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne=20
fonctionne. Mettre le plus de d=E9tails possible SVP !
Cette action est irreversible, confirmez la suppression du commentaire ?
Signaler le commentaire
Veuillez sélectionner un problème
Nudité
Violence
Harcèlement
Fraude
Vente illégale
Discours haineux
Terrorisme
Autre
EROL [MVP SPS]
Bonjour Zach,
Voir dans un premier temps : http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/posts/263.aspx + http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/category/26.aspx + http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/category/27.aspx + http://www.megic.biz/SPS2003/ListeLivre.htm
Allez sur le site je l'ai refait et largement développé, voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint. Bonne fin de semaine.
EROL [MVP SharePoint Microsoft France] ***************************************** http://www.sharepointpro.net http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/ http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/ ============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun un objet. Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun deux idées. Proverbe chinois. =================== "Zach" a écrit dans le message de news:01f901c3c4de$f5967d10$ Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ? J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP !
Merci !
Bonjour Zach,
Voir dans un premier temps :
http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/posts/263.aspx
+
http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/category/26.aspx
+
http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/category/27.aspx
+
http://www.megic.biz/SPS2003/ListeLivre.htm
Allez sur le site je l'ai refait et largement développé,
voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint.
Bonne fin de semaine.
EROL
[MVP SharePoint Microsoft France]
*****************************************
http://www.sharepointpro.net
http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/
http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm
http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/
============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun
un objet.
Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun
deux idées.
Proverbe chinois.
===================
"Zach" <anonymous@discussions.microsoft.com> a écrit dans le message de
news:01f901c3c4de$f5967d10$a501280a@phx.gbl...
Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ?
J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne
fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP !
Voir dans un premier temps : http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/posts/263.aspx + http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/category/26.aspx + http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/category/27.aspx + http://www.megic.biz/SPS2003/ListeLivre.htm
Allez sur le site je l'ai refait et largement développé, voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint. Bonne fin de semaine.
EROL [MVP SharePoint Microsoft France] ***************************************** http://www.sharepointpro.net http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/ http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/ ============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun un objet. Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun deux idées. Proverbe chinois. =================== "Zach" a écrit dans le message de news:01f901c3c4de$f5967d10$ Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ? J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP !
Merci !
EROL [MVP SPS]
Bonsoir,
Je vais faire la manipe réponse sous 24h. -- Allez sur le site je l'ai refait et largement développé, voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint. Bonne fin de semaine.
EROL [MVP SharePoint Microsoft France] ***************************************** http://www.sharepointpro.net http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/ http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/ ============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun un objet. Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun deux idées. Proverbe chinois. =================== Zach wrote: | Très bien mais ça change rien pour mon problème. | Je veux insérer un document sur le serveur et je veux | qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les | étapes à suivre ? | | | || -----Message d'origine----- || Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ? || J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne || fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP ! || || Merci ! || || .
Bonsoir,
Je vais faire la manipe réponse sous 24h.
--
Allez sur le site je l'ai refait et largement développé,
voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint.
Bonne fin de semaine.
EROL
[MVP SharePoint Microsoft France]
*****************************************
http://www.sharepointpro.net
http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/
http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm
http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/
============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun
un objet.
Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun
deux idées.
Proverbe chinois.
===================
Zach wrote:
| Très bien mais ça change rien pour mon problème.
| Je veux insérer un document sur le serveur et je veux
| qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les
| étapes à suivre ?
|
|
|
|| -----Message d'origine-----
|| Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ?
|| J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne
|| fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP !
||
|| Merci !
||
|| .
Je vais faire la manipe réponse sous 24h. -- Allez sur le site je l'ai refait et largement développé, voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint. Bonne fin de semaine.
EROL [MVP SharePoint Microsoft France] ***************************************** http://www.sharepointpro.net http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/ http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/ ============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun un objet. Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun deux idées. Proverbe chinois. =================== Zach wrote: | Très bien mais ça change rien pour mon problème. | Je veux insérer un document sur le serveur et je veux | qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les | étapes à suivre ? | | | || -----Message d'origine----- || Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ? || J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne || fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP ! || || Merci ! || || .
EROL [MVP SPS]
Bonjour,
D'ores et déjà en anglais :
Using the Topic Assistant :
The Topic Assistant provides a way for you to easily organize items in the portal into areas based on the areas used by existing items. This reduces the time and effort it takes to manage areas, allowing items in the portal to appear in search results and the portal site map according to the areas to which they belong.
To use the Topic Assistant to organize items into areas, you must train it to recognize areas for items based on a training set of items that you select.
That set of items is then used as a sample to suggest areas for other items in the portal.
New items created after training are automatically suggested for areas based on this training set.
To get a good working training set of items for the Topic Assistant, complete the following steps:
1) In the portal site map, create areas based on the needs of your organization. Some areas are already created for you, but generally, every organization must add additional areas to reflect the content used in that organization.
2) Add and organize items into areas in the portal site map until you have a variety of areas and a good idea as to what areas are most common. The items in each area should cover as many aspects of the area as possible. Also, individual items can and should be added to multiple areas.
3) On the Search tab of the properties page for areas, include areas in the training set until you have an adequate training set. The minimum training set includes two areas with at least ten documents each, but the Topic Assistant becomes more accurate as you add more areas to your training set. It is important that the areas in the training set represent the most common areas with most frequently used and highest number of documents. Train the Topic Assistant on the Use Topic Assistant page.
Areas are suggested by the Topic Assistant the next time the content index is crawled. The examples in your training set are used to organize other items into areas based on the words and properties of those examples.
The more similar the words and properties of other items are to those in certain areas of the training set, the more likely those items are to be placed in the same area by the Topic Assistant. A single item is often added to more than one area.
The items organized by the Topic Assistant are displayed in the areas selected by the Topic Assistant, but must first be approved by an area manager before they can be used in searches and targeted content. This enables you to avoid the automatic approval of items that do not belong in the area suggested by the Topic Assistant.
And :
Add areas to the training set of the Topic Assistant :
Before you can use the Topic Assistant, you must include areas in the training set that is used by the Topic Assistant to add documents to areas when crawling the content index.
1) Click Site Settings, and in the Portal Site Content section, click Manage portal site structure.
2) On the Portal Site Map page, click a area that you want to use when training the Topic Assistant, and then, on the drop-down menu that appears, click Edit.
3) On the Change Settings page, click the Search tab.
4) On the Search properties page, in the Topic Assistant section, select Yes for Include when using the Topic Assistant.
5) Click OK.
6) Repeat for as many areas as you want to include in the training set.
Note Areas in the training set must have at least ten documents, and you must include at least two areas in the training set. The more areas you include, the more accurate the Topic Assistant is when organizing other items in the portal into areas.
Enable and train the Topic Assistant :
1) Click Site Settings, and in the Portal Site Content section, click Use Topic Assistant. 2) On the Use Topic Assistant page, in the Enable Topic Assistant section, select Enable Topic Assistant. The other controls on the page are now available. 3) In the Precision section, select the precision of the Topic Assistant. Higher precision results in fewer documents organized into areas. Lower precision results in more documents with less accuracy. 4) In the Training Status section, the most recent training time and the current status of the Topic Assistant are listed. To train the Topic Assistant, click Train Now. Note Items are not automatically categorized until the next time you crawl the content index. 5) Click OK.
--
Allez sur le site je l'ai refait et largement développé, voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint. Bonne fin de semaine.
EROL [MVP SharePoint Microsoft France] ***************************************** http://www.sharepointpro.net http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/ http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/ ============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun un objet. Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun deux idées. Proverbe chinois. =================== Zach wrote: | Très bien mais ça change rien pour mon problème. | Je veux insérer un document sur le serveur et je veux | qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les | étapes à suivre ? | | | || -----Message d'origine----- || Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ? || J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne || fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP ! || || Merci ! || || .
Bonjour,
D'ores et déjà en anglais :
Using the Topic Assistant :
The Topic Assistant provides a way for you to easily organize items in the
portal into areas based on the areas used by existing items. This reduces
the time and effort it takes to manage areas, allowing items in the portal
to appear in search results and the portal site map according to the areas
to which they belong.
To use the Topic Assistant to organize items into areas, you must train it
to recognize areas for items based on a training set of items that you
select.
That set of items is then used as a sample to suggest areas for other items
in the portal.
New items created after training are automatically suggested for areas based
on this training set.
To get a good working training set of items for the Topic Assistant,
complete the following steps:
1) In the portal site map, create areas based on the needs of your
organization. Some areas are already created for you, but generally, every
organization must add additional areas to reflect the content used in that
organization.
2) Add and organize items into areas in the portal site map until you have a
variety of areas and a good idea as to what areas are most common. The items
in each area should cover as many aspects of the area as possible. Also,
individual items can and should be added to multiple areas.
3) On the Search tab of the properties page for areas, include areas in the
training set until you have an adequate training set. The minimum training
set includes two areas with at least ten documents each, but the Topic
Assistant becomes more accurate as you add more areas to your training set.
It is important that the areas in the training set represent the most common
areas with most frequently used and highest number of documents.
Train the Topic Assistant on the Use Topic Assistant page.
Areas are suggested by the Topic Assistant the next time the content index
is crawled. The examples in your training set are used to organize other
items into areas based on the words and properties of those examples.
The more similar the words and properties of other items are to those in
certain areas of the training set, the more likely those items are to be
placed in the same area by the Topic Assistant. A single item is often added
to more than one area.
The items organized by the Topic Assistant are displayed in the areas
selected by the Topic Assistant, but must first be approved by an area
manager before they can be used in searches and targeted content. This
enables you to avoid the automatic approval of items that do not belong in
the area suggested by the Topic Assistant.
And :
Add areas to the training set of the Topic Assistant :
Before you can use the Topic Assistant, you must include areas in the
training set that is used by the Topic Assistant to add documents to areas
when crawling the content index.
1) Click Site Settings, and in the Portal Site Content section, click Manage
portal site structure.
2) On the Portal Site Map page, click a area that you want to use when
training the Topic Assistant, and then, on the drop-down menu that appears,
click Edit.
3) On the Change Settings page, click the Search tab.
4) On the Search properties page, in the Topic Assistant section, select Yes
for Include when using the Topic Assistant.
5) Click OK.
6) Repeat for as many areas as you want to include in the training set.
Note Areas in the training set must have at least ten documents, and you
must include at least two areas in the training set. The more areas you
include, the more accurate the Topic Assistant is when organizing other
items in the portal into areas.
Enable and train the Topic Assistant :
1) Click Site Settings, and in the Portal Site Content section, click Use
Topic Assistant.
2) On the Use Topic Assistant page, in the Enable Topic Assistant section,
select Enable Topic Assistant. The other controls on the page are now
available.
3) In the Precision section, select the precision of the Topic Assistant.
Higher precision results in fewer documents organized into areas. Lower
precision results in more documents with less accuracy.
4) In the Training Status section, the most recent training time and the
current status of the Topic Assistant are listed. To train the Topic
Assistant, click Train Now.
Note Items are not automatically categorized until the next time you crawl
the content index.
5) Click OK.
--
Allez sur le site je l'ai refait et largement développé,
voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint.
Bonne fin de semaine.
EROL
[MVP SharePoint Microsoft France]
*****************************************
http://www.sharepointpro.net
http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/
http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm
http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/
============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun
un objet.
Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun
deux idées.
Proverbe chinois.
===================
Zach wrote:
| Très bien mais ça change rien pour mon problème.
| Je veux insérer un document sur le serveur et je veux
| qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les
| étapes à suivre ?
|
|
|
|| -----Message d'origine-----
|| Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ?
|| J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne
|| fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP !
||
|| Merci !
||
|| .
The Topic Assistant provides a way for you to easily organize items in the portal into areas based on the areas used by existing items. This reduces the time and effort it takes to manage areas, allowing items in the portal to appear in search results and the portal site map according to the areas to which they belong.
To use the Topic Assistant to organize items into areas, you must train it to recognize areas for items based on a training set of items that you select.
That set of items is then used as a sample to suggest areas for other items in the portal.
New items created after training are automatically suggested for areas based on this training set.
To get a good working training set of items for the Topic Assistant, complete the following steps:
1) In the portal site map, create areas based on the needs of your organization. Some areas are already created for you, but generally, every organization must add additional areas to reflect the content used in that organization.
2) Add and organize items into areas in the portal site map until you have a variety of areas and a good idea as to what areas are most common. The items in each area should cover as many aspects of the area as possible. Also, individual items can and should be added to multiple areas.
3) On the Search tab of the properties page for areas, include areas in the training set until you have an adequate training set. The minimum training set includes two areas with at least ten documents each, but the Topic Assistant becomes more accurate as you add more areas to your training set. It is important that the areas in the training set represent the most common areas with most frequently used and highest number of documents. Train the Topic Assistant on the Use Topic Assistant page.
Areas are suggested by the Topic Assistant the next time the content index is crawled. The examples in your training set are used to organize other items into areas based on the words and properties of those examples.
The more similar the words and properties of other items are to those in certain areas of the training set, the more likely those items are to be placed in the same area by the Topic Assistant. A single item is often added to more than one area.
The items organized by the Topic Assistant are displayed in the areas selected by the Topic Assistant, but must first be approved by an area manager before they can be used in searches and targeted content. This enables you to avoid the automatic approval of items that do not belong in the area suggested by the Topic Assistant.
And :
Add areas to the training set of the Topic Assistant :
Before you can use the Topic Assistant, you must include areas in the training set that is used by the Topic Assistant to add documents to areas when crawling the content index.
1) Click Site Settings, and in the Portal Site Content section, click Manage portal site structure.
2) On the Portal Site Map page, click a area that you want to use when training the Topic Assistant, and then, on the drop-down menu that appears, click Edit.
3) On the Change Settings page, click the Search tab.
4) On the Search properties page, in the Topic Assistant section, select Yes for Include when using the Topic Assistant.
5) Click OK.
6) Repeat for as many areas as you want to include in the training set.
Note Areas in the training set must have at least ten documents, and you must include at least two areas in the training set. The more areas you include, the more accurate the Topic Assistant is when organizing other items in the portal into areas.
Enable and train the Topic Assistant :
1) Click Site Settings, and in the Portal Site Content section, click Use Topic Assistant. 2) On the Use Topic Assistant page, in the Enable Topic Assistant section, select Enable Topic Assistant. The other controls on the page are now available. 3) In the Precision section, select the precision of the Topic Assistant. Higher precision results in fewer documents organized into areas. Lower precision results in more documents with less accuracy. 4) In the Training Status section, the most recent training time and the current status of the Topic Assistant are listed. To train the Topic Assistant, click Train Now. Note Items are not automatically categorized until the next time you crawl the content index. 5) Click OK.
--
Allez sur le site je l'ai refait et largement développé, voir : http://www.sharepointpro.net
@bientôt sur les news de SharePoint. Bonne fin de semaine.
EROL [MVP SharePoint Microsoft France] ***************************************** http://www.sharepointpro.net http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/ http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/ ============================= Si nous avons chacun un objet et que nous les échangeons, nous avons chacun un objet. Si nous avons chacun une idée et que nous les échangeons, nous avons chacun deux idées. Proverbe chinois. =================== Zach wrote: | Très bien mais ça change rien pour mon problème. | Je veux insérer un document sur le serveur et je veux | qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les | étapes à suivre ? | | | || -----Message d'origine----- || Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ? || J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne || fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP ! || || Merci ! || || .
EROL [MVP SPS]
Bonjour Zach,
Comme convenu,
Voir les éléments en français sur : http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/posts/303.aspx - Remarque : Le jeu de configuration doit être composé de deux zones au minimum et chacune d'elles doit intégrer dix documents au minimum. Plus le nombre de zones est élevé, plus la pertinence de l'Assistant Rubrique est élevée lorsqu'il organise d'autres éléments du portail en zones. - Pensez à Activer et configurer l'Assistant RubriqueRemarque Les éléments ne sont pas catégorisés automatiquement avant l'analyse suivante de l'index de contenu. - @bientôt sur les news de SharePoint. Bonne fin de semaine.
EROL [MVP SharePoint Microsoft France] ***************************************** http://www.sharepointpro.net http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/ http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/ ============================= L'homme est un apprenti, la douleur est son maître, nul ne se connait s'il n'a pas souffert... =================== Zach wrote: | Très bien mais ça change rien pour mon problème. | Je veux insérer un document sur le serveur et je veux | qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les | étapes à suivre ? | | | || -----Message d'origine----- || Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ? || J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne || fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP ! || || Merci ! || || .
Bonjour Zach,
Comme convenu,
Voir les éléments en français sur :
http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/posts/303.aspx
-
Remarque :
Le jeu de configuration doit être composé de deux zones au minimum et
chacune d'elles doit intégrer dix documents au minimum. Plus le nombre de
zones est élevé, plus la pertinence de l'Assistant Rubrique est élevée
lorsqu'il organise d'autres éléments du portail en zones.
-
Pensez à Activer et configurer l'Assistant RubriqueRemarque Les éléments
ne sont pas catégorisés automatiquement avant l'analyse suivante de l'index
de contenu.
-
@bientôt sur les news de SharePoint.
Bonne fin de semaine.
EROL
[MVP SharePoint Microsoft France]
*****************************************
http://www.sharepointpro.net
http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/
http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm
http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/
============================= L'homme est un apprenti, la douleur est son maître,
nul ne se connait s'il n'a pas souffert...
===================
Zach wrote:
| Très bien mais ça change rien pour mon problème.
| Je veux insérer un document sur le serveur et je veux
| qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les
| étapes à suivre ?
|
|
|
|| -----Message d'origine-----
|| Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ?
|| J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne
|| fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP !
||
|| Merci !
||
|| .
Voir les éléments en français sur : http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/posts/303.aspx - Remarque : Le jeu de configuration doit être composé de deux zones au minimum et chacune d'elles doit intégrer dix documents au minimum. Plus le nombre de zones est élevé, plus la pertinence de l'Assistant Rubrique est élevée lorsqu'il organise d'autres éléments du portail en zones. - Pensez à Activer et configurer l'Assistant RubriqueRemarque Les éléments ne sont pas catégorisés automatiquement avant l'analyse suivante de l'index de contenu. - @bientôt sur les news de SharePoint. Bonne fin de semaine.
EROL [MVP SharePoint Microsoft France] ***************************************** http://www.sharepointpro.net http://erolgiraudy.europe.webmatrixhosting.net/ http://perso.wanadoo.fr/erolsps/Visites/Livre1.htm http://www.laboratoire-microsoft.org/articles/teched_2003/ ============================= L'homme est un apprenti, la douleur est son maître, nul ne se connait s'il n'a pas souffert... =================== Zach wrote: | Très bien mais ça change rien pour mon problème. | Je veux insérer un document sur le serveur et je veux | qu'il l'insère dans le bon répertoire. Quelles sont les | étapes à suivre ? | | | || -----Message d'origine----- || Quelqu'un sait comment le topic assistant fonctionne ? || J'ai beau active le Use topic assistant mais rien ne || fonctionne. Mettre le plus de détails possible SVP ! || || Merci ! || || .