Windows live mail Erreur

Aucune réponse
jicas
Bonjour,
Je suis sur windows 10, ma boîte mail est windows live mail.
Ce matin j'ai reçu des courriels et je n'arrive pas à en envoyer, mon fournisseur d'accès est SFR.
Voici le message que j'ai quand je faire un envoi:
"e;Supprimez le message photo, puis créez-en un nouveau et réessayez de l'envoyer.

Serveur : 'SMTP.9online.fr'
Numéro d'erreur Windows Live Mail : 0x8CCC0003
Protocole : SMTP
Port : 25
Sécurisé (SSL) : Non"e;
Je me suis envoyé un mail sans photo et le résultat est le même!
Eclairez moi SVP.
Grand merci à celui, celle qui me dépannera.
Cordialement.
PS j'ai coché "Windows Live Messenger" à défaut d'avoir trouvé celui du titre.

gourrobert419
Try EML to PST Converter is the safest and most effective tool to import al l the data of EML files into a new PST file that you can save at any desire d location. While converting EML files into PST format, the tool keeps orig inal file structure and Meta data safe and secure of the desired file. Use Free Trial version & See Preview of Converted Mailboxes - http://www.pcreco veryutility.com/eml-to-pst-converter.html
kaiden
Le jeudi 24 Novembre 2016 à 14:54 par jicas :
[...]
For an easy and instant solution to convert EML file to PST format. you should try to take a help of manual solutions that can easily transfer or move EML files of different mail client to Outlook PST files. The solution provides easy steps for conversion and gives accurate results according to user needs.The free Trial version which transfers the first 10 items from each folder. file stores all outlook mail same emails, attachment etc.
Visit here:-https://www.sametools.com/convert/eml/