Windows Update marche plus

2 réponses
Sim*
Je suis sur le reseau de mon université en Ecosse, et Update marchait
parfaitement l'année derniere, mais cette année, plus rien, sans vraie
raison... Y a toujours l'erreur "Numéro d'erreur : 0x80072EE2" qui arrive.
L'université dit que y a pas de probleme avec le reseau, j'ai essayé toutes
les astuces que le service d'assistance donne sur le site, mais ça marche
toujours pas...quelqu'un sait ce que j'peux faire?!!

Merci

2 réponses

Archibald
"Sim*" <Sim*@discussions.microsoft.com> a écrit dans le message de news:

Je suis sur le reseau de mon université en Ecosse, et Update marchait
parfaitement l'année derniere, mais cette année, plus rien, sans vraie
raison... Y a toujours l'erreur "Numéro d'erreur : 0x80072EE2" qui arrive.
L'université dit que y a pas de probleme avec le reseau, j'ai essayé
toutes
les astuces que le service d'assistance donne sur le site, mais ça marche
toujours pas...quelqu'un sait ce que j'peux faire?!!

Merci

hi,

have a look here ...

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;836941

regards

Latha dhomh 's mi nam aonar anns an òg-mhadainn thràth
dol tro ghleanntannan uaine mar fhear-fuadain gun stàth,
nuair a chunnaic mi a' ghruagach an taobh shuas dhìom a bha
's i ri nighe a cuid aodaich a-muigh air aodann Strabhann.

'S ann a smaoinich mi an uair sin dhol chun na gruagaich gun dàil
Is gu labhrainn-sa rithe gu sìobhalte blàth,
Tha còrr agus bliadhna on thòisich an gràdh,
saoil a ghaoil nam biodh tu deònach sinn gum pòsadh gun dàil.

Gu pòsadh, gu pòsadh ro òg tha mi an-dràst -
tha cainnt aig do sheòrsa gu fòirneartach ceàrr,
bhiodh m' athair 's mo mhàthair gam chàineadh gu bràth
a dhol a phòsadh do leithid, a fhleasgaich gun stàth.

Na bruidhinn mar sin rium a nighean an àigh
Chan eil fhios agad idir mar tha mise led gràdh
Ach tionndaidh 's bi deònach 's thoir dhomhsa do làmh
's siubhlaidh sinn fad ar saoghal a-muigh air aodan Strabhann.

JF
*Bonjour* !
http://support.microsoft.com/?idƒ6941
in frencheu

--
Trouver des réponses:
1- www.d2i.ch/pn/az
2- www.d2i.ch/pn/depannage/supports.html#faq
3- Outlook Express : faire [MAJ+F3], puis [F3]
4- Outlook Express : Suivez vos fils : [CTL+H]
- Salutations, Jean-François.