débat

Marilyn Dubois
Bonjiorno,

A Quand un interface fraphique, venant de GNU, pour GCC ?
Hein ! A quand ?
Impossible que personne n'y pense.
Vos avis please.

M.D.

PS: la connerie humaine est tout aussi rapide que le son.
Blaise Pascal.

1 2 3
ptilou

Bonjiorno,

A Quand un interface fraphique, venant de GNU, pour GCC ? Hein ! A
quand ? Impossible que personne n'y pense.

Oserais-je deux explications à ton inculture ?

1/ tu n'étais pas née à l'époque où ça a pris forme.

2/ tu étais déja trop vieille et Alzheimer sévissait déja.

En tous cas, plus d'un ont utilisé l'ide de Cygnus Solutions
(http://en.wikipedia.org/wiki/Cygnus_Solutions)

Cygnus Solutions, originally Cygnus Support, was founded in 1989 by
John Gilmore, Michael Tiemann and David Henkel-Wallace to provide
commercial support for free software. Its tagline was: Making free
software affordable. Cygnus is a recursive acronym for "Cygnus, Your GN U
Support".

For years, employees of Cygnus Solutions were the maintainers of severa l
key GNU software products, including the GNU Debugger and GNU Binutils
(which included the GNU Assembler and Linker). It was also a major
contributor to the GCC project. Cygnus developed BFD, and used it to
help port GNU to many architectures, in a number of cases working under
non-disclosure to produce tools used for initial bringup of software fo r
a new chip design.

Cygnus was also the original developer of Cygwin, a POSIX layer and the
GNU toolkit port to the Microsoft Windows operating system family, and
of eCos, an embedded real-time operating system.[...]

Samuel Colin
Dixit ptilou :

[...]

Qui êtes-vous et qu'avez-vous fait de ptilou ?

ptilou

Dixit ptilou :

[...]

M...! Jè paffé gaf. Je voulaient dire:

à inculture ? Oserais-je deux explications ton

1/ n'étais pris ça née forme. à pas l'époque où a tu

2/ déja trop et tu Alzheimer sévissait vieille déja. étais

l'ide utilisé cas, d'un ont Solutions Cygnus de En tous plus